Пошуковий запит: (<.>A=Бекірова А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Бекірова А. Р. Сімейне виховання особистості у педагогічній спадщині А. С. Макаренка [Електронний ресурс] / А. Р. Бекірова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_12 Зосереджено увагу на розгляді проблем сімейного виховання. На основі аналізу педагогічної спадщини А. С. Макаренка розкрито сутність і зміст, складові сімейного виховання особистості дитини у контексті педагогічної спадщини А. С. Макаренка. Розглянуто провідні ідеї концепції сімейного виховання А. С. Макаренка в контексті сучасних освітньо-виховних процесів. Охарактеризовано виховний потенціал сім'ї та можливості їх використання в виховному просторі загальноосвітньої школи. На основі аналізу поглядів А. С. Макаренка про сімейне виховання розроблено тематику зборів для батьків для використання в системі виховної роботи школи та з метою підвищення педагогічної культури батьків, також запропоновано рекомендації для батьків стосовно виховання дітей у родині.Рассмотрены проблемы семейного воспитания. На основе анализа педагогического наследия А. С. Макаренко раскрыты сущность и содержание, составляющие семейного воспитания личности ребенка. Рассмотрены ведущие идеи концепции семейного воспитания А. С. Макаренка на фоне современных образовательно-воспитательных процессов. Охарактеризирован воспитательный потенциал семьи и возможности его использования в воспитательном пространстве общеобразовательной школы. На основе анализа взглядов А. С. Макаренко на семейное воспитание, разработана тематика собраний для родителей для использования в системе воспитательной работы в школе с целью повышения педагогической культуры родителей и предложены рекомендации для родителей по вопросам воспитания детей в семье.In accordance with the theme of the article, the author concentrates her attention on consideration of problems of family upbringing. On the basis of analysis of pedagogical inheritance of А.S.Makarenko the essence and content which are constituents of family upbringing of personality of child are revealed in the article. The leading ideas of the conception of family upbringing of А.S.Makarenko are considered. Educating potential of family and possibility of its using in educator space of general school is described. On the basis of analysis of A.S. Makarenko’s views to family upbringing the subjects of training for parents for the use in the system of educating work at school and with the aim to increase pedagogical culture of parents is worked out, the recommendations for parents as for the questions of education of children in the family are offered.
|
2. |
Бекірова А. Р. Проблема суб’єкта і суб’єктності педагогів у психологічних і педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / А. Р. Бекірова // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2016. - Вип. 10. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2016_10_19
|
3. |
Бекірова А. Професійна суб’єктність учителів початкових класів: сутність та етапи формування [Електронний ресурс] / А. Бекірова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 3. - С. 191-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_3_28
|
4. |
Ягупов В. Методичні основи формування професійної суб'єктності майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / В. Ягупов, А. Бекірова // Військова освіта. - 2017. - № 2. - С. 210-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2017_2_24
|
5. |
Ягупов В. В. Педагогічне проектування професійної суб’єктності майбутніх учителів початкових класів як провідний напрям діяльності педагогів вищої школи [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, А. Р. Бекірова // Вісник Національного університету оборони України. - 2017. - Вип. 1. - С. 279–286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2017_1_46
|
6. |
Ягупов В. В. Проблема суб'єктності вчителів та учнів у польській педагогічній науковій школі [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, А. Р. Бекірова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 4. - С. 236-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2018_4_39
|
7. |
Ягупов В. В. Професійна суб’єктність вчителя початкових класів як інтегральний показник сформованості професійної компетентності [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, А. Р. Бекірова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2017. - Вип. 1. - С. 326-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2017_1_37
|
8. |
Бекірова А. Р. Сутність суб'єктного підходу у контексті професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / А. Р. Бекірова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_2_9
|
9. |
Бекірова А. Р. Методологія обґрунтування змісту та структури професійної суб’ктності учителів початкових класів [Електронний ресурс] / А. Р. Бекірова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 2. - С. 251-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_2_43
|
10. |
Бекірова А. Р. Концепція формування професійної суб’єктності майбутніх учителів початкових класів у системі вищої педагогічної освіти [Електронний ресурс] / А. Р. Бекірова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 16(1). - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_16(1)__4
|